torsdag 15 november 2012

Full kontroll och bra tänkt!

Jag tror minsann min man är lite rädd om mig. För visst är det väl av ren och skär omtänksamhet han skickar länkar som dessa på mailen? Det kan väl inte vara så att han misstror min förmåga att köra MC?


Nä, i nästan samma veva frågar han (i och för sig säkert halvt på skämt) om vi inte ska ta motorcyklarna och dra till Skottland. Till sommaren?

Eeeeh, jag vet inte om jag känner mig så pass säker första sommaren jag kör, blev mitt svar.
"Äsch, det känner du snart att det är inte alls så farligt svårt som du tror..."

Hmmm... Jag är redan nervös...

Och jag ska läsa och få både full kontroll och tänka bra (bättre).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails