tisdag 15 juni 2010

Skogsmulle

Om man går upp en yttepyttestund senare än planerat, vet ni vad som händer? Vad straffet blir? Jo, det blir mer spring än gång för att hinna få upp flåset tillräckligt. Intervallträning är ju fenomenalt så OK, det blev bra ändå.
Förutom att jag antagligen sprang så fort att jag missade avfarten där jag skulle svängt. Det blev alltså även mer stock och sten än planerat. Höga ben och balanserande är ju fenomenalt så OK, det blev bra ändå.
Vad som inte blev så bra var att vilsna jag halkade på en blöt rot*#¤*% och vred till knät. Man kan inte få allt.

Idag blir det decimering av hemmavarande barn. En av döttrarna ska skjutsas till UV-läger om en timme. Nästa avfälling blir på torsdag när den yngsta ska förpassas till samma plats. Då byter vi barn ett tag, fotbollsspelaren kan ju inte missa sista matchen innan uppehållet. Hon gör mao ett kort uppehåll för sportaktivitet innan hon återbördas till lägerverksamheten. Hoppas förresten det blir uppehåll hela veckan, det är så mycket trevligare att ligga i tält då.

3 kommentarer:

  1. ajaj, hoppas du inte gjorde illa knät alltför mkt!
    ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  2. Aj! Hoppas att knät inte gjorde för jädra ont?!

    SvaraRadera
  3. Nu får det gärna bli rejäl sommar för imorgon börjar min semester. Jihaa!!!

    Härligt med era resplaner - jag blir också sugen, men i år blir det mest kortare utfärder för oss vuxna iaf. Kul när ni berättar hemma...

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails