onsdag 9 juni 2010

Sitter som en fläskläpp

Precis som den underbart svullna vänsterdelen av min överläpp. Jag ser ut som ett misslyckat botoxexperiment i kombination med en halv dosa Ettan. Precis vad jag önskade mig nu till avslutningarna.
Speciellt som det troligen inte beror på solen som jag trodde utan en släng av snuva och ont i halsen. Värk i kroppen kommer på köpet.

Tur att man inte ska klippa barn, handla och tillaga mat, köpa blommor och vara allmänt tillgänglig de närmaste dagarna. DET hade varit jobbigt.

3 kommentarer:

  1. min läp ser också ut som faen! :(
    den kanske blir mirakelbra...typ..strax!

    SvaraRadera
  2. Varför ska man alltid utrustas med extra fina accessoarer i ansiktet när det är dags att vara lite snygg och offentlig?! Märkligt!
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Sånt där är ju bara såååå typiskt!!! Sist vi skulle ut med jobbet fick jag en dunderfinne på näsan!!!;)

    P.S. Du har en bloggaward att hämta hos mej!!!

    KRAM

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails