måndag 24 maj 2010

Syns inte, finns inte?

Näää, jag hittar den inte nånstans. Blogglusten. Det lilla lilla jag skulle kunna plocka fram av inspiration det tar slut innan jag loggat in. Visst är det så att det finns en massa annat som drar, men mest är det som att det bara blivit stopp.
Stoppoppitoppopp. Typ. Ja, ni märker ju.

Vad drar?
Våren som förhoppningsvis snart är sommar.
Naturen som vill att jag travar runt i den emellanåt.
Familjen som det skulle vara trevligt att umgås med ibland.
Måla möbler (det är iofs nästan klart), handla blommor, fixa kuddar och andra tygastycken till uterummet. Göra staket till altanen och fixa stuprör.
Hemsidestillverkning, arbetet öht, förresten.
Tränandet och skrivandet.
Rally, ett besiktningsuppdrag och ett föråkaråkande.
En student och 2 som slutar nian. Fast det försöker jag låta bli att tänka på.
Kort sagt; Livet därute.

Om jag skulle vara borta ett längre tag än vanligt så är jag därute. Och lever.
Sköt om er så länge.

7 kommentarer:

  1. klart man måste leva också. Det måste alltid vara det viktigaste.

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Jaa då, vi hörs väl då vi hörs :)

    SvaraRadera
  3. Detsamma till dig!
    Rock On.

    SvaraRadera
  4. Ja, du är i alla fall inte ensam om torkan. Mig drabbar den alltid vid den här tiden på året, och effekten blir alltid ett tomt huvud. Monique säger förvisso att det är tomt året om, men nu bryr vi oss inte om vad den eländiga kvinnan har för åsikter ;)

    Hav dock förtröstan, rätt som det är kommer dina fingrar dansa som i trans över tangentbordet igen!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Inget fel i det - att leva alltså ;) Ha det så skönt så länge...

    SvaraRadera
  6. Kikar in och säger hej och hoppas att allt är bra.
    Kram.

    SvaraRadera
  7. Gafflan, allt är bra "därute". Även om jag saknar kontakten med er här så är det riktigt skönt att bara släppa datorn ett tag :-) Kanske sticker in nåt inlägg snart, vem vet?

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails