fredag 14 december 2012

Vem har snott dem?

Någon har smugit sig in när jag sov och snott mina axel- och armmuskler! Jaja, påstår inte att de andra är bevarade heller...
Kan det vara latmasken? Eller kanske den där som fyllt hela mitt alldeles egna gym med en massa skit saker som inte ska vara där?

Ska minsann se till att ge dem båda två en match i helgen! Den förstnämnda ska upp ur soffan och sparka på den andra så allt kommer bort och det som ska användas kommer fram. Hur sparkar en mask, förresten? Kanske får ta det på andra hållet och kicka den lille luringen ut i kylan?

Se till att fråga mig på måndag hur det har gått för om jag har den utfrågningen framför mig så ökar pressen och då kickar jag rumpa!


Är inte alls så uppåt som det ser ut... Och huvud"prydnaden" är inte nya mössan, heller, för den har jag inte köpt än.

, ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails