lördag 29 december 2012

Dove Pure & Sensitive - Buzzador

Nu blir det reklamavbrott...

Som jag berättat innan så buzzar jag för första gången och nu har jag använt den här krämen i några veckor.

Mitt omdöme?

Både och, kan jag säga. Det som är viktigast är ju att den funkar, alltså håller vad den lovar. I mitt fall så gäller det att göra huden mjuk och len.


Jo, jag tycker att den hjälper. Speciellt på mina torra händer och ben, där det behövs som mest under den här årstiden.

Jag är däremot inte riktigt överens med mig själv om jag gillar att den är oparfymerad eller inte. Visst är det skönt att slippa doftkonkurrenter till sin favoritparfym (om man använder sånt) och naturligt är ju bra på sitt sätt. På ett annat vis känns det lite kliniskt, lite sjukhuskänsla över det.

Se'n tycker jag att den lämnar spår när man drar på sig kläderna, det skulle jag gärna slippa på mina svarta tröjor.

Helhetsintrycket är ändå att den är helt OK, till mina händer speciellt. Där är det perfekt att den inte luktar eller klibbar.

Om jag rekommenderar den? Ja, testa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails