fredag 25 december 2009

Men hallåååå!

Sitter och slösurfar på Aftonbladet och håller nästan på att hoppa ur soffan. Vem ler sitt breda leende mot mig? Thyri har hamnat på förstasidan, hon berättar om sina 2 barnkullar. 22 år mellan äldsta och yngsta. Jag är inte avundsjuk, själv drömmer jag mardrömmar om att jag är med barn. Det och tandborstningsbristdrömmar!
Jag är inte en av dem som skulle vilja ha en batting till, tänk om jag skulle få en nu, då vore den 20 när jag blir pensionär... Huvva! Tur att vi är olika vi människor :-)

1 kommentar:

  1. ha ha ha;) ja tur att vi är olika, men glöm inte att Nickals pappan till barnen er en ung kille ha ha ha så jag behöver inte ensam ta hand om dom KUL ATT LÄSA DIN BLOGG;)
    KRAMIZAR FRÅN THYRI

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails