onsdag 24 juni 2009

Snarrrrrrrrrrrrrrrrt!

Semester. Sol. Öa. Ja, det finns bara en - Rhodos! Bara jobba nästa vecka också. Idag känns det som att det redan är där jag är. Solen steker från en blååååå, ljuuuuvlig himmel.
Hur kan jag bara med att vara på så pissigt humör då?
Jo, si det vet jag minsann. Men kan inte göra mycket åt det. Eller, visst, det kan jag ju. Jag kan se positivt på allt det fina jag har.

Fem underbara barn och en ganska underbar (skojar bara älskling, du är bäst *s*) man som älskar mig. Friska - tack för det! Godartade - för det mesta ;-) Så visst har jag det bra!
Borde skärpa mig. Inget blir bättre av att älta och gnälla.

Får väl göra så här:
Låt det förflutna vara förflutet. Lämna också framtiden ifred. Lev i nuet. (nån Jahnke, typ Richard)

Lätt, va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails