måndag 8 juni 2009

4 riktiga klipp!

Alla mina fyra tjejer har småtjatat ett tag om att jag ska klippa dem. Jaja, jag ska... Idag blev det hellugg på två av dem, Julia och Jennie. Tror aldrig Julia har haft hellugg innan, hon - liksom flera av de andra - har ärvt moderns virvel i pannan. Nu var hon mogen att testa och det blev så fint så.
Jennie, det blev också bra. Nora fick en putsning av luggen och topparna och Louise' hår kapade jag en bra bit, klippte upp det ordentligt också. Självklart lika fina de också! Bara brodern kvar. Gissar på rakning nu till sommaren, men vi får se.

Tänk vad pengar vi sparar på ett år på att jag klipper dem! Herregud, det blir en massa om man börjar räkna efter... Säg ett snitt på 200 kr/pers och 4 ggr/år (lågt räknat), det blir 4000 spänn om året. Undrar vart de tar vägen? Pluringarna rullar iväg i alla fall, visst är det konstigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails