lördag 18 april 2009

Streck och sträck



Idag har varit en utedag, från morron till kväll. Började med att skjutsa till kalas innan vi åkte till folkracebanan. Där tillbringade vi några timmar bland motorburr och blåst innan vi kom hem till lä och njöt i solen.

Har hängt flera tvättar ute på strecket idag och ska minsann få krypa ner mellan sträckta, soltorkade sängkläder ikväll. Visst är det väl en härlig känsla? Känner doften ända hit!
Jag har anpassat mig efter mitt beslut att ta detta som en vilovecka och ser nu fram mot måndag när jag får sätta igång med träningen igen. Känner mig ordentligt laddad, faktiskt!
Imorgon ska jag bestämma schemat som ska följas benhårt.
Maten ikväll - ute för första gången i år - blev grillat, förstås. Fläskfilé och lax med spenatpaj. CF-sås med asiatiska kryddor och dilll. Mmmmm...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails