tisdag 21 april 2009

Snabbfixaren, det är jag det!

Imorse så var det lättare att ge sig ut och gå. Ljumsken gjorde sig inte påmind förrän på slutet så jag kunde trampa på fortare idag. Lite varmare var det också så mössan fick stanna i mörka byrålådan. Högre fart kombinerat med att jag var tvungen att vara på jobbet tidigare gjorde att det bara blev 40 min, men det förlåter jag mig själv :-).
Förundras lite över att jag kan ha träningsvärk i benen efter två mornars promenader så det blir nog lite lugnt med benträningen ikväll.

På jobbet var det möte hela förmidda'n och tillbaka på plats så fick jag utlopp för min administrativa och organisatoriska talang. Ja, jag har faktiskt läggning åt det hållet. Älskar pappersarbete, sjukt va? Skickade ut inbjudningar som ingen annan hann med, bråttom var det. Inga problem. När det var klart fick jag sticka iväg och fixa lite annat som ingen annan hann med. Vilken tur att de har Bitte Snabbfixare på plats *s*.

På vägen hem stannade jag till på min gamla arbetsplats och hälsade på. Åååååååh, jag saknar de goa vännerna där... Däremot inte det andra, strulet med lokaler och liknande.

Nu ska jag snart ge mig iväg till rallymötet, bara några veckor kvar innan det smäller så nu måste det sys ihop. Eftersom jag var hemma tidigare idag så velade jag mellan att träna innan jag sticker eller vänta tills efteråt. Efter blev valet, orkade liksom inte byta om. Får bli ett kort möte så jag är hemma i vettig tid. Längtar efter ryggträningen, ska köra ordentligt tungt ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails