onsdag 7 mars 2012

Número nueve

Veckan som gick var rätt OK rörelsemässigt, får leva lite på det eftersom huvudet dunkar som jag vet inte vad denna veckan och tar bort lite av träningslusten... Än så länge har det bara blivit promenader av skiftande längd och fart, lite beroende på andra åtaganden i form av modevisning o dyl. Idag blev det en dryg 8-kilometare där jag höll på att blåsa bort (Mössa, vad är det???). Alltså, jag veeeet att man inte blir mer markbunden med mössa men det hjälper till att hålla huvet kallt. Nej, varmt var det, ja!

Blåsten och kylan gjorde mig snurrigare än vanligt, höll på att trilla när jag klev in genom dörren hemma. Då var det ändå inte alla som var hemma och hade strött ut pjucks innanför dörren :-)

Kvällen har sedan ägnats åt mat- och ugnslagning. Maten är biffar i gottig sås som vi ska ha imorgon och den andra lagningen var luckan till ugnen som "råkade" lossna när dotera skulle vara hjälpsam och se till så att det enerverande skorrandet försvann. Tyst blev det. Åtminstone på spisljudet.

Nu är det klart och med andra ord har jag mer tid över till träning imorgon. Konstaterar jag nöjt men lite uppgivet. Vill ju inte skjuta upp saker egentligen. Men, nu är det som det är. Imorgon är en annan dag!

Måndag 0,75 tim promenad
Tisdag
Onsdag 0,75 tim promenad,
0,75 tim styrka
Torsdag 0,75 tim promenad,
0,75 tim styrka
Fredag
Lördag
Söndag 0,75 tim promenad
0,75 styrka

Totalt: 5,25 tim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails