torsdag 1 mars 2012

Bara så ni vet...

Jag har haft ett ofrivilligt uppehåll men är på G igen. Körde ett tungt pass igår, det sitter som molande värk i armar, rygg och ben. Gött!

Dessutom så har guben min börjat hänga på i skogen och drar ut mig när jag tvekar. Vi brukar gå direkt efter jobbet innan man kommer in i kvällströttheten och det gör gott att få lite luft innan det blir kvälla.

Jag brukar träna nån timme efter maten i vanliga fall men igår passade det bättre att ta passet direkt efter skogsrundan eftersom det var lite annat som skulle fixas sen. Tränade, åt och slappade lite. När det närmade sig min vanliga träningstid så sneglade jag på klockan och lekte med tanken att strunta i träningen. Tills jag kom på att anledningen till min extra kroppsliga trötthet var att jag redan hade tränat...

Virrhöna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails