söndag 25 mars 2012

Ta tillbaka går ju inte






















Jag är en sån där magavkännare och de gånger jag inte lyssnar brukar sluta med katastrof och fiasko. Det vet jag så väl så därför slår jag inte dövörat till när det puttrar i trakten av solar plexus. För det mesta, som sagt.

Som när jag får mail till mobilen och ser att det är jobbrelaterat. Är jag ledig? Ja, då kan det vänta. I fredags när jag faktiskt var just det så gjorde jag tvärtom. Jag öppnade mailet och jag öppnade även bilagan. Av ren och skär nyfikenhet var jag tvungen att se om det var nåt viktigt. Det skulle jag aldrig gjort!

Inte så att det var nåt virus eller annat farligt (vad jag vet...) men det var något som jag ville att maken/chefen skulle kolla upp så jag vidarebefordrade det till honom. Trodde jag! Efter den f-bannade uppdateringen av min telefon (som gjort bl a att batteritiden är lika med noll */+%#&?"#...) har även ändrat placering på vissa knappar. När jag tryckte på det ställe där jag förut valde mottagare så sände jag istället iväg det.

Kunden fick alltså ett mail från mig där det stod: "Kolla detta. Puss"

De som fortfarande sov slutade genast med det när jag slitande mitt hår hoppade upp ur soffan och vrålade "Neeeeeeeeeeeeeeeeeej! Jag vill inte! Neeeej!"

1 kommentar:

  1. Visst ska man ha bra relationer med sina kunder. Men detta är väl att överdriva lite ;-)

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails