måndag 29 oktober 2012

Hjälp med att må bra i grupp

Fruktansvärt kass bild som jag inte orkar byta

Som ni kanske vet så har jag ju grejat en sida på facebook. Bara förra veckan så det är alldeles nytt. Och kul. Faktiskt.

Jaja, det tog/tar ju ett tag innan man trevat sig fram och fixat och donat så det blir ungefär som man vill ha det. Så är det ju i verkliga livet också så det är ju liksom inget konstigt alls.

Ordpetare som jag är så går stavningsantennerna på autoscreening hela tiden, utan att jag kan göra nåt åt det. Naturligtvis hittade de detta. Det lilla "l-et" som inte finns. För nog ska det väl vara målgrupp?

Egentligen så vore det väl inte fel med mågrupper, heller. Just såna där samlingar av människor som får dig att må bra, de är inte alltid så lätta att hitta. Lite vägledning och hjälp skadar inte. Tänk om det vore så enkelt som att bjuda in en hoper folk som trycker gilla om de vill vara med och få dig att må bra.

I och för sig så är det kul att så pass många redan gillat min sida, det gillas skarpt, men jag tänker mer personligen. Människor som verkligen vill vara din vän och ge och ta så där som vänner gör. Där krävs det allt lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails