tisdag 16 oktober 2012

Fint som snus

Idag har jag lärt mig nåt nytt, det finns (fanns?) något som heter snuskommissionär. Han i sin tur heter - kan ju inte säga hette eftersom han inte bytt namn vad jag vet - John Dalli.
Denna Johnnie Boy kommer eventuellt att anklagas för att ha tagit sig en pris för mycket. Snusmuta?

Förresten kan man läsa ovanstående så att det blir helt annorlunda tolkning också (t ex snuskmissionär och musmatta). Om man är lite stressad. Det är min mage idag. Resten försöker lugna den med diverse konstiga övningar, som att sjunga "Händerna i luften..." hela tiden. Jag lyder inte för då hade jag inte kunnat skriva detta och det vore väl synd? :-)

Nu kanske ni tror att jag tänker med magen men det gör jag inte. Den känner jag med. Det är därför det snurrar lite extra idag.





,

1 kommentar:

  1. Ibland får man till ord lite som ögat vill. Kul tycker jag. ;)
    Krya på magen.

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails