torsdag 1 juli 2010

Drar mig tillbaka

Nu så. Jobbarkläderna ligger i väntanpåtvätt-påse och dojorna ska inte på blana förrän om fem veckor. Imorgon blir det kontorsarbete för hela slanten. Eller åtminstone hälften. Jag ska ju göra premiärmanikyr mitt på förmidda'n. Eller ja, på händerna blir det väl. Jag - som brukar ha långa fina naglar alldeles av mig själv - ska ta hjälp. Lite spännande ska det bli, speciellt att höra vad hon tycker om mina sorgkantade, spruckna naglar i kombination med såriga fingrar.

Efter det är det semester på riktigt!

Datorn lär få sig en välförtjänt vila, speciellt om vädret fortsätter på den inslagna vägen, så nu lämnar jag stället ett tag. Ha det skönt på alla vis, ta hand om er och njut av den härliga sommartiden. Strunta i att myggen bits och att regnet öser ner emellanåt. Ta vara på det som är bra och skit i resten!

Så ses vi på andra sidan...

3 kommentarer:

  1. kul att fixa naglarna och underbart med semester :D
    ha det gott, kram på dig :)

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt underbar semester nu!
    Vi "ses" när höstmörkret börjar komma närmare.

    SvaraRadera
  3. Ha det absolut bäst på hela semestern och njut!
    Har också funderat på att ge mina naglar lite hjälp på traven för inte är dom snygga efter att ha pillat bland kullager, bult och muttrar.
    Massor av kramar.

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails