tisdag 14 juli 2009

Back on track

10 dagar sedan senaste inlägget och på hemmaplan sen i söndags kväll. Inte förrän nu satte jag på min dator, oooootroligt! Har bara inte haft lust att ge mig in i den "vanliga" världen än. Den som innebär att man gör sånt man brukar.
Trivdes så himla bra med den andra sortens värld, den där man kan låtsas att man inte behöver bry sig om nåt annat än att äta, sola och ta sig nåt gott att dricka när andan faller på. Perfekt!
Kanske inte skulle vilja ha det så jämt och ständigt, men mer än en vecka skulle jag helt klart stå ut med :-).

Vi har haft det uuuuunderrrrrbarrrt! Trots att det startade med 1,5 timmes väntan på att få lyfta. Sittande i planet med benen hoptryckta. Varför kunde de inte låtit oss gå på senare istället? Anledningen till förseningen är att Rhodos flygplats håller på att byggas om, mitt under högsäsong. Därför var det svårt att få en slot-tid som passade, det går inte att få ner hur många plan som helst samtidigt. That's it.

Vi kom fram till slut och var glada att vi hade struntat i transfern och åkte taxi istället. När vi hade checkat in, lämnat packningen på rummet och käkat lunch - då kom de andra med bussen. Efter att ha varit uppe sen kl 2 så orkade vi inte ta oss till havet. Vi (=jag) packade upp och sen skulle vi kolla poolområdet. Oj, visst vet man att bilder lurar men det här var minst 3 ggr mindre än vad jag föreställt mig! Det blev ett snabbdopp och sen en liten lur på solstolen. Det var det sista vi såg av det området, resten av veckan var det havet som gällde.

Känner att jag får ta och dela upp händelserna på flera inlägg, tror inte nån orkar läsa allt annars *s*. Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails