torsdag 16 december 2010

Snyggare för varje gång?

Trött och ganska sleten? Ja.
Då kan man roa sig med denna uppiggande läsning. Enligt en mycket seriös och naturligtvis alldeles rättvisande undersökning så föder vackra kvinnor oftast döttrar.

Hur vacker måste inte jag vara då? Fyra styckna, varav två på en gång. Va? Att den förste var - och faktiskt fortfarande är - en son, måste vara en miss på nåt vis. Han är iofs ett måndagsexemplar. Född en måndag, alltså. Tjejerna är alla födda på lördagar. Är det inte lite underligt?

Lite kul är också att alla - utom den sista som fick slutsiffra 2 (slog över där)- är födda på en minut som slutar på 1.
7.41, 5.41, 12.01 och 12.11.

2 kommentarer:

  1. Det var uppiggande läsning. Jag måste ju också vara vacker som en dag med mina fem döttrar. Vi får nog ta och slåss om miss universumtiteln :)

    SvaraRadera
  2. Haha, såg det där oxå. Jag var väl ung och vacker när jag fick mina döttrar, sen blev jag sliten och det blev två pojkar ;-)

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails