onsdag 17 mars 2010

Knåpande

De sista dagarna på jobbet har jag ägnat åt att knåpa med en av de två hemsidor som är i akut behov av uppryckning. Plus startat en blogg till... Hur ska jag hinna? Fast den kommer jag att kunna uppdatera med gott samvete - på arbetstid - eftersom det är arbetsrelaterat. Anser och bestämmer jag :-)

Hemsidan som är under bearbetning är bara påbörjad, jag väntar på att vissa produkter ska bli klara så jag kan ta nya bilder och fixa priser o dyl. Den andra får jag ta tag i så småningom. Där krävs det en hel del...

Kul är det i alla fall! Tänk om jag fick hålla på med sånt här hela tiden. Skriva och designa. Trixa och truxa.

Idag blir det maskinbearbetning efter frukost, måste ju använda kroppen lite också. Full fräs(ning)!

2 kommentarer:

  1. Jädrar vad du håller på... du måste ha ungefär hur mycket energi som helst.
    Lycka till med allt.

    SvaraRadera
  2. Ja du Bitte! Tänk om man fick sitta vid datorn hela dagarna och fixa och tirixa, hade varit trevligt!
    Håller faktiskt också på med en grej, fast det behöver inte vara klart inom någon viss tid, jag har ju gjort reklam för Galleri Jernsaxen många gånger på min blogg, en del humor visst, men allvaret bakom är att visa konst, foto mm i någon slags nätbaserad form.
    Egentligen så finns det redan fast mycket internt, jag skapade det för människor som precis som min fru inte själva kan ta sig ut till konstvisningar, gallerier mm.
    Har fått många bildvisningsrättigheter redan bl a. Men och det är ett stort men, man ska ha tid också, den räcker aldrig till i det här hushållet vill jag lova!
    Funderar lite på årsmodell på Er fina BMW, min första flickvän när jag var 8 år hade en sådan, exakt färg och modell borde vara en 72:a eller något sådant, minns jag rätt?
    Hm....medans jag sitter och skriver denna kommentar så dyker det upp en fototriss bild hos dig...med temat baksidor, måste kolla, verkar vara en större variant av det jag fotat eller har jag bara livlig fantasi!
    Nu ska jag kolla det och din länk i inlägget!
    Kram ifrån Peter!

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails